Pages

Kelebihan Forever Aloe Vera Gel

Forever Aloe Gel (Kod Produk 015) mengandungi 1 liter aloe vera gel dengan harga runcit, RM93.78 sahaja.


Daun Aloe Vera boleh dikatakan daunajaib kerana Ia mengandungi lebih 200 sebatian.

Forever Aloe Vera Gel sememangnya dihasilkan daripada daun aloe vera asli, melalui proses penstabilan yang dipatenkan. Ia sesuai untuk bagi orang sihat untuk mengekalkan kesihatan. Ia juga bagus untuk yang menghadapi sebarang masalah kesihatan dan membantu proses penyembuhan.

Forever Aloe Vera Gel sangat digemari kerana ia sangat berkesan untuk mencuci kotoran. mendapan dan kerak yang terdapat pada saluran usus atau pun di panggil detox.
Sekalipun kotoran dan mendapan di usus sudah bertahun-tahun dan amat degil untuk disingkirkan, kelembutan pada Forever Aloe Vera Gel mampu meresap dan menanggalkan ia daripada terus terlekat pada usus. 
Jom kita tengok bagaimana aloe vera gel ini mampu menaggalkan toksik. 
Kesannya, usus menjadi bersih. Ini membolehkan lebih banyak nutrien makanan dapat diserap dengan baik. Seterusnya, badan akan jadi lebih sihat dan bertenaga sekaligus mampu melawan pelbagai penyakit lain dalam badan secara semulajadi. Dari segi luaran pula, perut akan kelihatan lebih kempes.
    
Forever Aloe Vera Gel dimantapkan untuk membekalkan anda dengan asid amino, vitamin, mineral, polisakarida, enzim dan berbagai-bagai faktor kesihatan yang lain untuk membantu memperkuatkan system imun dan pemulihan anda. Ia dapat membantu meningkatkan kesihatan secara umum.
   

Antara khasiat dan kelebihan Forever Aloe Vera gel ialah:

1.   Menghentikan pertumbuhan tumor (diambil bersama Pomesteen Power).
2.   Merendahkan kadar kolestrol (diambil bersama Forever Arctic-Sea).
3.   Memperbaiki sel darah 
4.   Mengawal dan merawat gout 
5.   Menghalang penyakit 'kidney stone' 
6.   Memudahkan penyingkiran kefien daripada kopi dan teh
7.   Menghalang penyakit ulser dan penyakit sistem penghadaman 
8.  Memberi kesimbangan asid/alkali dalam badan 
9.  Mengurangkan tekanan darah tinggi, bukan sekadar merawat kesan-kesan sekaligus
      merawat punca darah tinggi 
10. Menambah mineral, vitamin, enzim dan nutrien dalam badan 
11. Menghentikan kanser usus  
12. Menghilangkan buasir 
13. Sebagai pelincir untuk sistem perkumuhan yang lebih baik 
14. Meneutralkan kadar gula dalam darah 
15. Memelihara buah pinggang 
16. Menguatkan ketahanan badan (sistem imunisasi) 
17. Mengawal gastrik  
18.  Memperbaiki sel kulit yang rosak dan sekaligus menghasilkan kulit/wajah yang lebih
       cantik.

19. Menurunkan perut buncit (diambil bersama Forever Arctic-Sea).
20. Menurunkan berat badan (kesan lebih ketara bila diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Pomesteen Power secara intensif).


Pn Husni Yusof ( paka, trengganu )
Pada 11 Feb 2010, saya telah dimasukkan ke wad hospital pakar kuantan kerana mengalami masalah kolesterol setinggi 15 dan tahap kencing manis 20mmol sejak 2004. Apabila saya diperkenalkan produk ForeverLiving oleh Pn Faiza, saya mencuba dan tahap kolesterol saya turun ke 8.3 dalam masa 2 minggu. Setelah menghabiskan 3 botol Aloevera Gel dan 2 botol Arctic Sea, kolesterol saya turun ke 4.4 dan kencing manis ke 4.6mmol. Saya amat berpuas hati dengan produk Aloevera Gel, Forever Arctic Sea dan Garlic thyme yang meningkatkan tahap kesihatan saya.
Amat menggembirakan lagi apabila anak lelaki saya yang baru menjalani pembedahan selama seminggu di hospital, tempat pembedahannya kering dan sembuh dengan cepat apabila meminum Aloevera Gel 3 kali sehari. Terima kasih kepada Foreverliving kerana memberi cahaya baru untuk meneruskan kehidupan kami sekeluarga.
- See more at: http://kakchahjelita.blogspot.com/p/testimonie.html#sthash.F1VAE9th.dpuf
Testimoni dari  Pn Husni Yusof ( paka, trengganu )
Saya telah dimasukkan ke wad hospital pakar kuantan kerana mengalami masalah kolesterol setinggi 15 dan tahap kencing manis 20mmol sejak 2004. Apabila saya diperkenalkan produk ForeverLiving oleh Pn Faiza, saya mencuba dan tahap kolesterol saya turun ke 8.3 dalam masa 2 minggu. Setelah menghabiskan 3 botol Aloevera Gel dan 2 botol Arctic Sea, kolesterol saya turun ke 4.4 dan kencing manis ke 4.6mmol. Saya amat berpuas hati dengan produk Aloevera Gel, Forever Arctic Sea dan Garlic thyme yang meningkatkan tahap kesihatan saya.

Amat menggembirakan lagi apabila anak lelaki saya yang baru menjalani pembedahan selama seminggu di hospital, tempat pembedahannya kering dan sembuh dengan cepat apabila meminum Aloevera Gel 3 kali sehari. Terima kasih kepada Foreverliving kerana memberi cahaya baru untuk meneruskan kehidupan kami sekeluarga.


ingin mendapatkan maklumat lanjut atau ingin mendapatkan aloe vera gel ini, boleh hubungi saya di 013-6283485. 

Farahana

Saya merupakan seorang Pengedar Sah Forever Living Product dan juga seorang Pegawai IT di salah sebuah syarikat GLC. Saya mempunyai misi untuk membantu semua lapisan masyarakat untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan peluang menambah pendapatan dengan FOREVER LIVING.

No comments:

Post a Comment