Pages

Beza Vitamin C forever living

Assalam.. 
Hari ni Ana nak share kebaikan dan perbezaan Vitamin C Forever Living. Sebab Ramai Sangat yang Nak Tahu..  

Apa beza dengan Vitamin C lain??


Vitamin C forever nama sebenarnya ialah Forever Absorbent-C. Absorbent C berbeza dengan vitamin C yang lain kerana ia bersifat larut air dan Boleh Dikemam.  Sangat sesuai untuk mereka yang susah telan ubat.

Uniknya Absorbent C ni ialah satu-satunya vitaminc yang dicampur dengan OAT dan madu, Dan oleh sebab itu,  ia dibebaskan setiap 3-4 jam daripada badan kita kerana OAT akan pegang vitamin C tu dari cepat terurai dan keluar menjadi air kencing. Dengan bahasa miudahnya, vitamin C itu akan kekal lama dalam badan kita. Tidak seperti vitamin C lain yang ada di pasaran yang kebiasaannya mudah hilang dari badan melalui air kencing.

Vitamin C dalam Absorbent-C ini diperolehi dari buah oren, betik dan buah-buahan eksotik yang diperolehi secara semulajadi. Buah-buahan ini diproses setelah ia cukup matang secara semulajadi tanpa diperam. Maksudnya di sini, Forever Living menghasilkan vitamin C dari buah yang non gmo. Iaitu dibiarkan sehingga matang atau masak terlebih dahulu sebelum ia dipetik.


Kelebihan dan kebaikan Absorbent-C


    -Meningkatkan daya ketahanan badan. Dapat mengelakkan alergik seperti selsema.


    -Membantu meningkatkan kesihatan tulang dan sendi.


    -Menambahkan tenaga dalam badan.


    -Mencantikkan dan mencerahkan kulit.


    -Membantu membakar tisu lemak dalam badan.

   
    -Menurunkan Paras kolestrol
   
    -Mengurangkan alahan, sakit kulit, gegata
























Haa.. Tengok sendiri Testimoni adik comel ni selepas pengambilan Vitamin C Forever.  Ana Sendiri pun amalkan dan memang akan terus amalkan sebab dalam banyak-banyak vitamin C yang Ana makan, memnag yang ni best. 

Harga pula memang lah berpatutan. Hanya RM 63.60 untuk 100 biji. 
Kalau nak lagi murah, dapat less 15% - 35%, boleh hubungi ana di 0136283485. Nak wassup pun boleh. Guna Kod 'Nak ABS-C'  untuk dapat free gift tau! 

Haa.. ni special untuk pembaca blog tau.. hihi.. so cepat2 wassup ana k. 

 

 

Farahana

Saya merupakan seorang Pengedar Sah Forever Living Product dan juga seorang Pegawai IT di salah sebuah syarikat GLC. Saya mempunyai misi untuk membantu semua lapisan masyarakat untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan peluang menambah pendapatan dengan FOREVER LIVING.

No comments:

Post a Comment