Pages

Aloe Bits N’ Peaches

ALOE BITS N’ PEACHES mengandungi ketulan-ketulan kecil gel aloe vera yang 100% distabilkan dan jus pati buah pic.Selain daripada ia mengandungi khasiat gel aloe vera, rasanya lebih sedap dengan cebisan-cebisan buah pic yang dimasukkan sekali - sangat digemari oleh kanak-kanak. Minuman ini sangat sesuai untuk meningkatkan sistem daya ketahanan badan (imuniti) dan membantu sistem penghadaman.

Buah pic adalah sumber yang sangat kaya dengan Vitamin A & potasium. Ia membantu menjadikan kulit sihat dengan kompleksi yang lebih baik. Penggunaan pic sangat membantu dalam penyingkiran cacing dari saluran usus. Ia juga kaya dengan vitamin A,  buah pic membantu mencegah kanser dalam organ-organ dan kelenjar dengan tisu epitelium. Buah pic terdiri daripada lebih daripada 80 peratus air dan sumber serat pemakanan, menjadikan ia pilihan yang baik untuk mereka yang cuba mengurangkan berat badan dan mengurangkan sembelit.  
 
Mengandungi 100% aloe vera yang distabilkan.
Sedap diminum dan digemari oleh kanak-kanak.


Fungsi :
Kaya dengan serat untuk membantu sembelit.
Konsentrasi buah pic – membekalkan vitamin A, C dan E yang bermanfaat untuk sistem imun dan kulit yang sihat.
Membantu masalah gusi dan tekak.
Beberapa penyelidik mendapati bahawa antioksidan dalam buah pic membantu merencatkan perkembangan sel-sel tumor. Buah pic juga mempunyai kesan julap kecil dan kesan diuretik yang kuat dan dengan itu, adalah disyorkan kepada orang yang mengidap penyakit sendi dan gout.

Farahana

Saya merupakan seorang Pengedar Sah Forever Living Product dan juga seorang Pegawai IT di salah sebuah syarikat GLC. Saya mempunyai misi untuk membantu semua lapisan masyarakat untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan peluang menambah pendapatan dengan FOREVER LIVING.

No comments:

Post a Comment