Pages

Aloe Berry Nectar

ALOE BERRY NECTAR mengandungi perahan epal dan kranberi (cranberries) serta asid amino, vitamin, mineral, polisakarida, enzim dan bahan-bahan berkhasiat seperti dalam Aloe Vera Gel yang ditambahkan dengan jus epal dan kranberi. 


ALOE BERRY NECTAR mampu membantu merawat penyakit, jangkitan kuman dan sistem penghadaman. Ia juga mencantikan kulit dari dalam. Perahan epal dan seratnya pula membantu mengekalkan kesihatan dan menurunkan kadar kolestrol, menyeimbangkan tekanan darah, menghalang dan merawat kanser usus.

Keunikan Aloe Berry Nectar
Kranberi memberikan kandungan vitamin C yang tinggi. Ia juga merupakan sumber semulajadi pycnogenol, iaitu antioksida yang berguna dalam mengekalkan kolagen di dalam badan.
Epal mengandungi vitamin A, C, potassium dan pectin.Sumber vitamin C yang semulajadi.


Fungsi :
Ekstrak kranberi kaya dengan proantosiaidin – membantu menghalang bakteria daripada melekat pada dinding usus dan saluran kencing. Juga mengawal atur dan mengimbangkan horman badan.
Ekstrak epal pula membantu sistem pencernaan dan pelawasan.
Buah kranberi juga mengandungi proantosianidin, sejenis antioksida yang membantu mengelakkan penyakit jantung dan kanser. Ia juga sangat bagus untuk membuang toksin daripada badan dan membantu menjaga kesihatan sistem kencing. Kajian terbaru juga mendapati bahawa kranberi mengalang pembentukan batu dalam buah pinggang, membantu pemulihan serangan strok dan menghalang kanser.



Sebotol ALOE BERRY NECTAR : 33.8 fl. oz. (1 qt., 1.8 fl. oz.) 1 liter

Arahan : Goncang sebelum minum. Simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka.

Harga : RM95.40
Ahli : RM81.09

Yuran keahlian RM 90 seumur hidup dan percuma sebotol aloe vera gel 1 liter. 

Klik sini untuk borang keahlian. 

Ingin mendapatkan produk ini, boleh call/wassup Ana - 0136283485. Penghantaran ke seluruh kuala lumpur, shah alam, klang, pahang. 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
*** Penafian : Hasil bagi setiap individu adalah berbeza

Farahana

Saya merupakan seorang Pengedar Sah Forever Living Product dan juga seorang Pegawai IT di salah sebuah syarikat GLC. Saya mempunyai misi untuk membantu semua lapisan masyarakat untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan peluang menambah pendapatan dengan FOREVER LIVING.

No comments:

Post a Comment