Pages

Pengasas Forever Living

 

Rex Maughan G. adalah pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Produk Forever Living. Seorang dermawan dan tersenarai sebagai orang ke 368 terkaya di dunia, dengan nilai bersih sebanyak $ 600 juta.

Dengan lebih daripada 40 tahun kepimpinan inspirasi dan prinsip-prinsip pengurusan yang baik, Rex Maughan telah mendedikasikan sebahagian besar hidupnya untuk membantu orang mencapai apa yang mereka mahu dalam hidup. Lalu Rex telah menubuhkan sebuah network marketing yang sangat senang dan boleh mendatangkan keuntungan kepada semua pihak .

Selama 13 tahun, Rex Maughan merupakan Naib Presiden dengan Del Webb Corporation, dan sebagai Naib Presiden Eksekutif Del E. Webb Realty & -. Pengurusan Syarikat, beliau mempunyai kepakaran didalam bidang pentadbiran, pajakan dan pengurusan lebih 100 juta dalam perdagangan hartanah di seluruh Amerika Syarikat.

Dia memperoleh dan bertanggungjawab ke atas pengurusan dan operasi tujuh marina resort di Tasik Powell, Mead dan Mohave di Arizona dan Nevada. Sebagai Pengurus Besar Mayer Central Building Corporation, Rex menunjukkan kemahiran yang luar biasa dalam semua aspek pajakan hartanah, pengurusan dan pentadbiran yang melibatkan 50 juta dalam Realestate, termasuk hotel, projek apartmen dan kompleks pejabat di Arizona dan New York.

Beliau telah diberikan pingat sebagai Certified - (Pengurus Harta PKM) melalui Institut Pengurusan Harta Tanah. Rex menerima BS beliau. Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan di Universiti Negeri Arizona dan telah menamatkan pengajian siswazah dalam bidang hartanah, percukaian, pengauditan, penyatuan dan percantuman. Beliau merupakan penerima ijazah Doktor Persuratan Kemanusiaan, honoris causa , satu pengiktirafan terhadap dirinya yang luar biasa dalam perniagaan, sumbangan yang besar kepada universiti ini, dan komitmen inspirasi kepada perkhidmatan.

Rex menggambarkan dirinya sebagai seorang yang berprinsip dan suka membantu khususnya pengedar forever living product.

Beliau masih sihat sehingga hari ini dan mengusahakan forever living  bersama-sama dengan anaknya yang bakal menggantikan beliau dalam pengurusan dan pentadbiran.


Farahana

Saya merupakan seorang Pengedar Sah Forever Living Product dan juga seorang Pegawai IT di salah sebuah syarikat GLC. Saya mempunyai misi untuk membantu semua lapisan masyarakat untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan peluang menambah pendapatan dengan FOREVER LIVING.

No comments:

Post a Comment